Sukukokous ja sukujuhla 28.8.2021 Tallukassa, Vääksyssä.

Vielä ehdit mukaan!
Laukkasten sukukokouksen ilmoittautumisaika päättyy 11.8.2021
Sukuneuvosto on seurannut koronatilannetta aktiivisesti ja tämän hetkisen tiedon mukaan sukukokous järjestetään lauantaina 28.8.2021 Tallukassa, Vääksyssä.
Seuraathan kuitenkin ilmoituksiamme Laukkaset.org -sivuilla sekä täällä Facebook-ryhmässämme.

Sukukokous
Virallisessa sukukokouksessa käsitellään sääntöjen 9 § mukaiset asiat. Kokouksen esityslista on julkaistu Laukkaset-lehden sivulla 7.

Sukukokouspäivän ohjelma 28.8.2021
klo 9.00 Ilmoittautuminen ja tulokahvit
klo 9.45 Hartaushetki
klo 10.00 Esitys sukukirjasta
klo 11.00 Virallinen sukukokous
klo 13.00 Lounas
klo 14.00 Sukujuhla, jossa esiintyvät mm. professori Jari Laukkanen, joka kertoo miten sauna vaikuttaa hyvinvointiimme sekä Emmi Mustonen, joka on kirjoittanut kirjan isovanhempiensa elämänvaiheista.

Ilmoittautuminen ja maksu:
Ilmoittautuminen tapahtuu maksamalla osallistumismaksu Laukkasten sukuseura ry:n tilille nro: FI68 2212 1800 0665 48. Erillistä ilmoittautumista ei tarvita.
Osallistumismaksu on 35€ / henkilö ja 6 – 14 vuotiailta 10 €. Alle kouluikäiset lapset pääsevät ilmaiseksi.
Ilmoita maksun viestikentässä nimesi, puhelinnumero, ruoka-ainerajoitteet ja mahdollisesti tiedossa oleva sukuhaara. Mikäli samassa maksussa on muitakin osallistujia, ilmoitathan myös heidän nimet ja ruoka-ainerajoitteet sekä lasten iät.
Aiemmin ilmoittautuneet huomioidaan osallistujina.

Majoitus
Hotelli Tallukasta on varattavissa majoitusta Laukkaset-lehdessä olevin hinnoin. Kaikkien 2 -3 .7.2021 sukukokousta varten tehdyt majoitusvaraukset siirtyvät automaattisesti 27 – 28.8. sukukokouksen ajankohtaan. Jos haluat perua tai muuttaa majoitustasi, ole yhteydessä suoraan Hotelli Tallukkaan, puh 03 88881.
Sukukokouspaikalla myytävät Laukkasten sukuseuran tuotteet myydään 20 % alennuksella.
Jokainen osallistumismaksun maksanut saa ilmoittautumisen yhteydessä arpalipukkeen, jolla voi voittaa Enni Laukkasen lahjoittaman Suomen lipun tai Laukkasten viirin. Lisäksi arvomme sukuseuran tuotteita.

Osallistumisen peruutus
Mikäli joudut perumaan osallistumisesi ota yhteys Oskari Laukkaseen sähköpostitse oskari.laukkanen@gmail.com ja laita viestiin
nimesi, puhelinnumerosi, tilitieto, jonne haluat palautuksen sekä päivämäärä, jolloin ilmoittauduit (jos se on muistissa).

Nähdään Tallukassa!
LAUKKASTEN SUKUSEURA RY:N SUKUNEUVOSTO