Sukukokous

Laukkasten Sukuseura ry (3.6.2021)
SUKUKOKOUS SIIRTYY ELOKUUN LOPPUUN
- UUSI KOKOUSAIKA ASIKKALAN TALLUKASSA 28.8.2021 ( PITI OLLA 3.7.)
- SYYNÄ KORONATILANNE PÄIJÄT-HÄMEESSÄ
- ILMOITTAUTUMINEN SUKUKOKOUKSEEN JATKUU 11.8.2021 ASTI
- PÄIVÄN OHJELMA SAMA KUIN LAUKKASET-LEHDESSÄ SIVUILLA 6 – 10, OHJELMAAN VOI TULLA PIENIÄ MUUTOKSIA
- SEURAA SUKUSEURAN TIEDOTUSTA NETTISIVUILLA JA FACEBOOKISSA TAI OLE YHTEYDESSÄ SUKUNEUVOSTON JÄSENIIN
Sukuneuvosto joutui kokouksessaan 31.5.2021 Päijät-Hämeen koronatilanteen vuoksi siirtämään sukukokousta, koska nyt tiedossa olevilla rajoitteilla kokouksen järjestäminen on heinäkuun alussa erittäin epävarmaa. Rokotukset etenevät nyt nopeasti ja toivottavasti tauti talttuu kesän aikana sillä tavoin, että voimme turvallisesti järjestää kokouksen elokuun lopussa. Sukuneuvosto arvio tilannetta seuraavan kerran 26.7.2021.
Virallisessa sukukokouksessa käsitellään sääntöjen 9 § mukaiset asiat ja kokouksen esityslista on julkaistu Laukkaset-lehden sivulla 7.
Sukukokouspäivän ohjelma 28.8.2021 klo 9.00 alkaen
klo 9.00 Ilmoittautuminen ja tulokahvit
klo 9.45 Hartaushetki
klo 10.00 Esitys sukukirjasta
klo 11.00 Virallinen sukukokous
klo 13.00 Lounas
klo 14.00 Sukujuhla
Kaikki ennakkoilmoittautuneet voivat tulla elokuun kokoukseen aikaisemman ilmoittautumisen perusteella. Uusia ilmoittautumisia sukukokoukseen otetaan vastaan 11.8.2021 asti.
Ilmoittautuminen ja maksu:
Ilmoittautuminen tapahtuu maksamalla osallistumismaksu Laukkasten sukuseura ry:n tilille nro: FI68 2212 1800 0665 48. Erillistä ilmoittautumista ei tarvita.
Osallistumismaksu on 35€ / henkilö ja 6 – 14 vuotiailta 10 €. Alle kouluikäiset lapset pääsevät ilmaiseksi. Ilmoitan maksun viestikentässä seuraavat tiedot; nimi, puhelinnumero, ruoka-ainerajoitteet ja mahdollisesti tiedossa oleva sukuhaara.
Majoitus:
Hotelli Tallukasta on varattavissa majoitusta Laukkaset-lehdessä olevin hinnoin, puh nro: 03 88881. Kaikkien 2 -3 .7.2021 sukukokousta varten tehdyt majoitusvaraukset siirtyvät automaattisesti 27 – 28.8. sukukokouksen ajankohtaan. Jos haluat perua tai muuttaa majoitustasi, ole yhteydessä suoraan Hotelli Tallukkaan.
Sukukokouspaikalla myytävät Laukkasten sukuseuran tuotteet myydään 20 % alennuksella.
Tervetuloa sukukokoukseen!
LAUKKASTEN SUKUSEURA RY:N SUKUNEUVOSTO